פיתוח צ'טבוט לוואטסאפ, עבור פעילות טריוויה של קוקה-קולה

ב: פיתוח אפליקציות, משחקי טריוויה, קוקה-קולה, החברה המרכזית, פיתוח צ'טבוט

עבור פעילות של קוקה-קולה בקיץ 2023 המיועדת למגזר החרדי, פיתחנו מנגנון צ'טבוט שנותן מענה ומשיב למשתמשים בצורה אוטומטית בוואטסאפ. ליבת הפעילות היא הקלדה של קוד מוצר ייחודי, המוטבע על בקבוקי ופחיות המוצר - כל קוד כזה, ובעצם כל רכישה של מוצר, מקנה למשתתף הזדמנות לשחק במשחק טריוויה, לנסות ולענות נכון והכי מהר על כמה שיותר שאלות, על מנת לזכות בפרסים.

הבוט מכיל את הרכיבים הבאים:

  • מענה אוטומטי למשתמשים בהתאם לטקסטים המתקבלים - הן לשאלות פתוחות והן לשאלות סגורות.
  • הרשמה, באמצעות קבלת פרטים אישיים מהמשתמש (שם מלא, אי-מייל, אישור תקנון, וכו').
  • זיהוי של קוד ייחודי המוטבע על פחיות ובקבוקי המוצרים.
  • משחק טריוויה, המכיל גם שאלות זיהוי סאונד.
  • שמירת פרטי המשתמשים, המשחקים שלהם והניקוד שלהם.
  • שיתוף המשחק לחברים.
  • קבלת מדיה בצורות שונות - תמונות, סאונד, קבצי PDF, וכו'.
  • שליחת הודעות תזכורת והודעות מתוזמנות.

לרשות הלקוח עמדה מערכת ניהול המאפשרת לו לבצע את הפעולות הבאות:

  • עריכת הטקסטים (התשובות) של הבוט.
  • קבלת חיווי על כל משחקי המשתמשים, לרבות הניקוד בכל משחק וזמן המשחק.
  • עריכת מאגר השאלות למשחק הטריוויה.
  • עדכון מאגר הקודים של המוצרים באמצעות העלאת קובץ אקסל.
  • התממשקות וסנכרון למערכת SalesForce אשר בשימוש הלקוח.
  • התממשקות למערכת Google Analytics לשם קבל מידע סטטיסטי על שימוש המתמשים בבוט.