בשנים 2018 ו-2019, פיתחנו עבור משרדי הפרסום של Reckitt Benckiser המשווקת את המותג Veet אפליקציות משחקונים שונים, אליה יכולות נערות להרשם, ולצבור נקודות במשחקים השונים. הנערות שיצברו את מירב הנקודות יזכו בפרסים יקרי ערך.

בשנת 2018 נושא האפליקציה היה "חושים", וכך גם המשחקים בו -

  • במשחק חוש הראייה, נדרשה השחקנית לאתר אלמנט קטן המסתתר בתמונה גדולה. היתה לשחקנית אפשרות להגדיל את התמונה, אך עם כל הגדלה - כמות הנקודות הפוטנציאלית לאותו משחקון ירדה.
  • במשחק חוש הטעם היתה צריכה לסמן השחקנית את המרכיבים הנכונים של עוגת הקאפקייק שראתה. סימון מרכיב נכון מזכה בנקודה, סימון מרכיב שגוי מוריד ניקוד.
  • במשחק חוש המישוש צריכה היתה לגרד השחקנית כרטיס גירוד, ולחשוף תמונה המסתתרת תחתיו. ככל שהצליחה השחקנית לנחש את התמונה עם מעט גירוד, כך היה הניקוד שצברה לאותו משחקון גבוה יותר.
  • במשחק חוש השמיעה, האזינה השחקנית לקטע אודיו קצר, והיתה צריכה לקבוע - איזה כלי נגינה לא הושמע באותו קטע.
  • במשחק חוש הריח צריכה היתה השחקנית "לתפוס" אימוג'י עם ריח טוב (פרחים, בשמים, וכו'), ולהתחמק מאימוג'י עם ריח רע (דגים, פח זבל, וכו').

בשנת 2019 נושא האפליקציה היה "ארבעת האלמנטים", והמשחקים בו היו -

  • במשחק הרוח צריכה "לתפוס" השחקנית את התמונה מצד ימין, מתוך תמונות המתחלפות אחת אחרי השניה במשב רוח, המתאימה לתמונה הנכונה שמופיעה בצד שמאל.
  • במשחק האדמה, בכל סיבוב תקבל השחקנית נושא אחר - ים או יבשה. ובהתאם היא צריכה לתפוס את התמונות המתאימות לאותו נושא, ולהתחמק מהתמונות שאינן באותו נושא.
  • במשחק האש משגרת השחקנית כדור אש אל עבר חישוק מסתובב. כדור האש צריך לעבור דרך החישוק בהצלחה, משני צידיו.
  • במשחק המים, מדי סיבוב ישנם 6 כרטיסים הפוכים. שניים מתוך אותם כרטיסים מתאימים, והשאר לא. השחקנית יכולה להפוך בכל פעם שני כרטיסים, כמו במשחק הזכרון, ועליה להצליח במספר הנסיונות המועט ביותר להפוך את שני כרטיסי המים הנכונים.

בנוסף, הן ב-2018 והן ב-2019, לאחר ביצוע סבב כל המשחקונים, יכלה השחקנית להתחרות בסיבוב "הכל או כלום". במהלך הסיבוב הוצגה לשחקנית שאלה בנוגע למותג Veet. אם תענה נכונה - תכפיל את כל הנקודות שעשתה באותו סבב משחקים. אם תטעה, תאבד 200 נקודות.

מנגנון נוסף שחזר בפעילות של 2018 ו-2019 הוא מנגנון שיתוף והזמנת חברה. שחקנית שהזמינה חברה לשחק גם היא - זכתה ב-200 נקודות, וזיכתה את חברתה ב-200 נקודות.

לצורך תפעול המשחק עמדה לרשות משרדי הפרסום והלקוח מערכת ניהול, בה ניתן לצפות בפעילות והרשמות כל השחקניות, וכן לערוך את תכני המשחקים השונים.

 

פעילות 2018 - עמוד ראשי

 

פעילות 2018 - הרשמה

 

פעילות 2018 - עמוד המשחקים

 

פעילות 2018 - משחק הראייה

 

פעילות 2018 - משחק הטעם

 

פעילות 2018 - משחק המישוש

 

פעילות 2018 - משחק הריח

 

פעילות 2018 - כניסה לסיבוב המזל

 

פעילות 2018 - סיבוב המזל

 

פעילות 2018 - הצלחה בסיבוב המזל

 

פעילות 2018 - שיתוף

 

פעילות 2019 - עמוד ראשי

 

פעילות 2019 - התחברות

 

פעילות 2019 - עמוד המשחקים

 

פעילות 2019 - משחק האדמה

 

פעילות 2019 - משחק האש

 

פעילות 2019 - משחק המים

 

פעילות 2019 - סיבוב המזל

 

פעילות 2019 - הצלחה בסיבוב המזל

 

מערכת ניהול האפליקציה