מערכת ניהול הזמנות אוכל לחדרי אוכל שפותחה על ידי סלאש
בעידן הדיגיטלי המתקדם, בו כל תחום בחיינו מתייעל בעזרת טכנולוגיות חדשות, חברות רבות מחפשות פתרונות מתקדמים לניהול מערכות הזמנות מזון בחדרי האוכל שלהן. חברת סלאש פיתחה מערכת Web ייחודית, אשר מציעה פתרון הוליסטי לניהול הזמנות המזון בצורה דיגיטלית, מהירה ויעילה.
המערכת נועדה לתת מענה לשלושה גורמים עיקריים בתהליך ההזמנות היומי:
המערכת מאפשרת לספקי המזון להיכנס לאזור ייעודי, בו הם יכולים לעדכן את התפריטים היומיים בקלות. הספקים יכולים להוסיף מגוון רחב של פריטי מזון, כולל תמונות, תיאורים, ערכים תזונתיים ומידע נוסף לפי הצורך. בנוסף, ניתן להגדיר אילו מנות יהיו זמינות בכל יום בשבוע ולתזמן את העלאת התפריטים מראש.
עובדי החברה יכולים להיכנס לממשק הידידותי של המערכת, לצפות בתפריטים ולהזמין את המנות הרצויות עבור אותו היום. המערכת מעדכנת את סטטוס ההזמנה בזמן אמת ומאפשרת לעובדים לבצע שינויים או ביטולים בהתאם למדיניות שהוגדרה על ידי החברה.
המערכת מציעה ממשק מותאם למובייל, מה שמאפשר לעובדים לבצע הזמנות גם מהסמארטפון בקלות ובנוחות.
כדי להקל על תהליך חלוקת המזון ולצמצם טעויות, פותח מנגנון ייחודי אשר מתממשק עם קורא כרטיסים. כאשר העובד מגיע לחדר האוכל, הוא מציג את כרטיס העובד שלו, והמערכת מזהה את ההזמנה ומנחה את הספק לספק את המנה שהוזמנה.
המערכת כוללת מודול ניהול מתקדם (Admin) המיועד למנהלי החברה והספקים, אשר מספק שליטה מלאה על כל התהליכים:
המערכת שפיתחה חברת סלאש מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום ניהול הזמנות המזון בחדרי האוכל. בזכות הטכנולוגיה החדשנית והממשקים הידידותיים, היא משפרת את חוויית המשתמש של העובדים, מייעלת את עבודת הספקים ומספקת כלי ניהול מתקדמים לאדמינים. המערכת מבטיחה תהליכים מהירים, מדויקים וחווייתיים יותר, ומביאה את חדרי האוכל הארגוניים לעידן הדיגיטלי.
חלק מעמודי ממשק ה-Web, בדסקטופ ובמובייל
עמודים לדוגמא ממערכת הניהול
אפיון, תכנון, עיצוב ופיתוח של פתרונות טכנולוגיים לעולם הדיגיטלי, באיכות מרבית ותוך מתן שירות מסור ואדיב – זה אנחנו. דברו איתנו.
אי-מייל: info@slash.co.il
טלפון: 077-804-4844
כתובת: יגאל אלון 120, ת"א