עם הקמת עמודי הפייסבוק השונים לתוכניות של הזכיינית "רשת", פיתחנו ועיצבנו ב"סלאש פיתוח אפליקציות" מגוון טאבים שימושיים, משחקונים, פעילויות וכו' שעלו באותם עמודי פייסבוק. הרכיבים השונים עלו בעמודים של התוכניות "המירוץ למיליון", "החיים זה לא הכל", "משפחה חורגת", "The Voice", "מיוחדת", ועוד.

 

טאב הזוגות של "המירוץ למיליון".

בטאב הזוגות של "המירץ למיליון" ניתן לראות את כל הזוגות המשתתפים בתוכנית, לראות כמה לייקים קיבל כל זוג ולבצע לייק לזוגות האהובים.

 

טאב הזמנה לנשף של "המירוץ למיליון", הינו פעילות שעלתה לקראת פרק הסיום של העונה - כל גולש נתבקש לתת סיבה מדוע מגיע לו לזכות בכרטיס לנשף הסיום של העונה, והגולש עם הסיבה הנבחרת זכה בכרטיס זוגי.

 

משחק טריוויה "דרוש מעריץ שרוף" של התוכנית "החיים זה לא הכל" - משחק טריוויה בן שלושה שלבים, כשכל שלב נחשף לגולשים מדי שבוע. הזוכה הוא זה שענה על שאלות כל השלבים בזמן המהיר ביותר.

 

שאלון "רוצים שינוי?" של התוכנית "משפחה חורגת".

האפליקציה מציגה לגולש סדרה של שאלות, כשסדר תצוגת השאלות ותוכן השאלות מותנה בתשובות עליהן משיב הגולש. בתום כל השאלות, מבצעת האפליקציה חישוב לפי תשובות הגולש - ומציגה לה וידאו בכיכובו של אלון גל עם עצה לחיים. את הוידאו יכול הגולש לשתף בפרופיל הפייסבוק שלו.

 

שאלון "איזה דמות אני" של "החיים זה לא הכל".

בפעילות, גולש עונה על סדרה של שאלות - ולפי תשובותיו לשאלות השונות האפליקציה מבצעת חישוב ומחזירה לו תוצאה - מי היא הדמות שהוא הכי דומה לה בקווי האופי - מסדרת הטלוויזיה "החיים זה לא הכל". את התוצאה יכול הגולש לשתף בפרופיל הפייסבוק שלו.

 

פעילות "אל תפריעו לי באמצע הספרינג" של "המירוץ למיליון".

הפעילות כללה שני חלקים - החלק הראשון הוא הפעילות עצמה, במהלכה כותבים הגולשים איפה הם ירצו שספרינג יפתיעו אותם בהפסקה אקזוטית מפנקת. אל הזוכים בפעילות הגיע צוות של ספרינג להפתיע אותם במקום הנבחר - במשרד, במוסך, בכיתה, וכו'.
החלק השני כלל גלריית וידאו של כל המקומות בהם צולמו הוזכים המופתעים, ועלה אף הוא כטאב בעמוד הפייסבוק של המירוץ למיליון.

 

טאב הציוצים של The Voice

 

טאב המנטורים של The Voice

 

פעילות My Voice.

באפליקציית הפייסבוק "My Voice - מחברת המנטורים", של התוכנית The Voice בשיתוף עם נותני החסות מפעל הפיס, יכול כל גולש לבחור את המועמדים שלו, מתוך 56 המועמדים שמשתתפים בתוכנית, לעקוב אחר ההתרחשות בתוכנית - ולראות האם קלע בבחירת המועמדים הנכונים.

כל גולש למעשה מרכיב לעצמו את הנבחרת שלו, כשהוא יכול לדרג כל מועמד בנבחרת שלו - ע"פ קטגוריות כמו סגנון, קול, שואו ומקוריות, וע"פ טקסט כללי. גולש שישיג הכי הרבה לייקים ושיתופים לחוות הדעת שנתן - יהיה זה שיזכה בפרס הגדול - כרטיס טיסה זוגי להופעה בחו"ל.

 

אפליקציית Second Screen "דו קרב" של The Voice.

במהלך שלב הדו קרב, בוחר כל אחד מהמנטורים בתוכנית שני מועמדים שיתחרו אחד בשני. ובמקביל לשידור התוכנית - בוחרים גם הגולשים בבית, באמצעות האפליקציה, את המועמד המועדף עליהם. בתום כל דו קרב יכולים הגולשים לראות מי מהמועמדים קיבל את מירב הצבעות הגולשים, והנתון משודר גם למסך בזמן אמת.

בנוסף, כוללת האפליקציה עוד מספר רכיבים לשימוש הגולש: צ'ט וטיקר ששואבים פוסטים מעמוד הפייסבוק ומפרופיל הטוויטר של The Voice, ושולחים פוסטים בצורה ישירה לעמוד הפייסבוק של The Voice. צפייה בחברים שלי ובחירותיהם. קבלת חיווי של המועמדים הנבחרים ביותר ע"י רוב הגולשים. וצפייה בגולשים המובילים באפליקציה, המועמדים לזכייה בפרס.

 

איזו דמות אתה מ"מיוחדת".