פעילות Coca-Cola Always Classic מציעה לצרכנים לחוות את המותג קוקה-קולה לאורך הדורות, ולהתרשם מהשינויים שעבר. מוצרי המותג נמכרו עם תוויות שונות, כשכל תווית מציגה תקופה אחרת של המותג. צרכנים יכלו לאסוף את אותן התוויות, כשאת חלקן ניתן להשיג בקלות וחלקן יותר נדירות, להרשם לאתר הפעילות, ובאתר לקבל נקודות עבור התוויות השונות שצברו. את אותן הנקודות יכול הצרכן לממש על מנת לזכות בפרס האהוב עליו, גם הוא ממותג קוקה-קולה - צידניות, שימשיות, מגבות, מיני מקררים, מזוודות, מכונות פופקורן, טיסה לחו"ל, ועוד.

האתר הכיל מנגנון של הרשמה והתחברות, הכולל זיהוי לפי מספר טלפון. לאחר התחברות, יכול הגולש להמשיך לבצע שימוש בשאר חלקי האתר - להזין את התוויות של המוצרים שרכש, לקבל תמונת מצב על הפרופיל שלו, להזמין פרסים באמצעות הנקודות שצבר, לקרוא מידע, לצפות בקטעי וידאו ובגלריות תמונות, ועוד. מנגנון הזמנת הפרסים היה מנגנון מתוחכם, הכולל חלוקות והקצאות, כדי להבטיח שלא תהיה חריגה מההקצאות שיועדו לכל אחד מהפרסים.

בנוסף, יכל הגולש להזמין כרטיסים לתערוכה של קוקה-קולה בנמל תל אביב באמצעות הנקודות שצבר. לשם כך הקמנו מנגנון הזמנת כרטיסים משוכלל - על בסיס מקומות פנויים והקצאות, כשהכל מנוהל לפי שעות ותאריכים מוגדרים מראש. לרשות הלקוח וחברת הקד"מ שהיתה אחראית על אותה תערוכה, עמדה מערכת ניהול אותה פיתחנו המאפשרת לנהל את כל נושא חלוקת הכרטיסים.

אותה מערכת ניהול איפשרה גם לבצע מגוון פעולות אחרות - קבלת וניתוח מידע על שימוש הגולשים באתר, ניהול כל נושא הקצאות הפרסים, ועוד.

 

עמוד האתר הראשי

 

תפריט האתר

 

עמוד הגלרייה

 

עמוד פרופיל אישי

 

הזנת תוויות לחשבון

 

תהליך קבלת פרס

 

תהליך קבלת פרס

 

תהליך קבלת כרטיס לתערוכה

 

עמוד הגלרייה במובייל

 

תהליך מימוש זכייה

 

מערכת הניהול