במסגרת המבצע "לזכות לעשות טוב" של קוקה-קולה, צרכנים יכולים לרכוש ולצבור את מוצרי החברה - פחיות ובקבוקים - המשתתפים במבצע ואשר מוטבעים עליהם קודים שונים, ולממש אותם לפרסים באתר הפעילות אותו פיתחנו.

באתר יכול המשתמש להזין את הקודים של המוצרים שרכש, עם הסיפרה שמוטבעת עליהם, ולממש פרסים הנושאים רצף של ספרות שצריך הצרכן להרכיב.

מלאי הפרסים מוגבל ומתחדש מדי יום בשעות 10:00 ו-15:00, כאשר מנגנון האתר נדרש להתמודד בהצלחה עם מאות ואף אלפי גולשים שמנסים באותה שנייה לממש את הפרסים מתוך מלאי מוגבל. בנוסף, האתר מכיל פיצ'רים כמו התחברות והרשמה, קאפצ'ה, איזור אישי, הזנת קודים איישים, שאלות ותשובות, וכמובן מנגנון מימוש פרסים.

לצורך תפעול המבצע הוקמה מערכת ניהול, המאפשרת הן לנהל את תכני האתר, את הפרסים ואת המלאי, והן מאפשרת למוקד יצירת הקשר עם הזוכים עבודה שוטפת של קבלת ועדכון מידע, ביצוע שאילתות וחיתוכים, ייצוא לקבצי אקסל, וכו'.

האתר הוקם גם בשפה הערבית, ובממשק ה-Backend בוצע שימוש גם עבור המגזר החרדי, שיכול להשתתף במבצע באמצעות טלמסר.

 

העמוד הראשי

 

הרשמה והתחברות

 

 מימוש פרס

 

עמוד האיזור האישי בגירסאת הדסקטופ

 

האתר בגירסא הערבית

 

מערכת הניהול