עבור מבצע ה-Funstore של טובורג, פיתחנו את אתר הפעילות אליו יכולים משתמשים להרשם, לצבור נקודות באמצעות פקקי המבצע שעל בקבוקי הטובורג שרכשו, ולממש בהם פרסים וכרטיסי הגרלה. המערכת שהקמנו עבור הפעילות מאפשרת חלוקת פרסים בהקצאות קבועות מדי שבוע, ומגרילה זוכים מבין רוכשי כרטיסי ההגרלה.

במהלך תקופת המבצע, צרכנים של בקבוקי בירה Tuborg יכלו להכנס לאתר הפעילות, לבצע הרשמה, ולהקליד את הקוד המוטבע מאחורי פקקי הבקבוקים שרכשו. כל פקק כזה שווה לנקודות T-Coins.

לאחר צבירה של מספיק נקודות T-Coins, יכולים המשתמשים להמיר את ה-T-Coins שיש ברשותם בתמורה לפרסים שונים המחולקים באתר - פלייסטיישן, טלוויזיות, סמארטפונים, חופשות, אטרקציות, ועוד. הפרסים מחולקים לפי הקצאות מדי שבוע, וכאשר הקצאה לפרס מסויים של אותו שבוע מסתיימת, יכול המשתמש לרכוש כרטיס הגרלה לאותו פרס. בתום השבוע, המערכת מגרילה זוכים בצורה אקראית מבין כל רוכשי כרטיסי ההגרלה.

באמצעות מערכת הניהול ניתנה ללקוח האפשרות לשלוט בפרסים, במלאי שלהם, בפרסים שיחולקו בהגרלות, ובמידע המוצג באתר. כמו כן, ניתן במערכת לקבל חיווי של משתמשי האפליקציה, מימושי הפרסים ומימושי כרטיסי ההגרלות. המערכת שימשה גם את המוקד, לשם יצירת קשר עם המועמדים לזכייה וסימונם ככאלה שנוצר עימם קשר והם מאושרי זכייה.

המערכת והאתר התממשקו עם הדאטא של המשתמשים הרשומים לאתר היושב על SalesForce - הן לשם הרשמה וביצוע עדכונים והן לשם קבלת מידע בחזרה.

בנוסף, עברה המערכת בדיקות חדירה, כדי להבטיח רמת אבטחה מקסימלית.

 

עמוד האפליקציה הראשי

 

הארנק שלי

 

מימוש פרס

 

האפליקציה בדסקטופ - הזנת T-Coins

 

מערכת הניהול