חלק מהפעילויות השונות של תוכניות הזכיינית "רשת" אותן פיתחנו ב"סלאש פיתוח אפליקציות", נועדו לייצר אינטרקציה ומעורבות של הגולשים עם התוכנית, על מנת לחזק את הקשר של הצופה עם התוכנית. אותן אפליקציות הינן אפליקציות "תוכן גולשים" (User Generated Content) בהן מתבקשים הגולשים להעלות מלל, תמונות או וידאוים שלהם, הנוגעים לאותה תוכנית או לנושא מסויים הקשור בתוכנית, ובחלק מהפעילויות אף יכולים לזכות בפרסים.

כך למשל בפעילות של "המירוץ למיליון" יכולים הגולשים לשתף בחוויות מטיולים בעולם, ובפעילות "משחקי השף" יכולים הגולשים לשתף במתכונים מוצלחים.

אותן אפליקציות איפשרו לכלל הגולשים לצפות באותו תוכן גולשים שעלה לפלטפורמה בצורות שונות - רשימה, גלרייה, מפה, וכו'.

לכל אפליקציה הועמדה מערכת ניהול ייעודית, בה ניתן לראות את כל התכנים שהועלו, ולסנן תכנים לא הולמים.

 

בפעילות המתכונים של "משחקי השף", יכלו גולשים להעלות מתכונים שהם מכירים ואוהבים, כאשר המתכונים המוצלחים ביותר זוכים בפרסים. באתר ניתן היה לראות את גלריית כל המתוכנים שהועלו ע"י הגולשים.

 

האפליקציה "X עד הבית" הינה גלריית תמונות גולשים, המציגות את חווית הצפייה שלהם בתוכנית, אותם מעלים הגולשים לאפליקציה או להאשטאג ייעודי באינסטגרם.

 

באפליקציית "הפעם הראשונה" של "המירוץ למיליון" מתבקשים הגולשים להעלות תמונות - דרך המחשב, מכשיר הסמארטפון או דרך האינסטגרם - כשהם עושים משהו בפעם הראשונה, בדומה למשימה אותה ביצעו מתמודדי התוכנית באותו שבוע.

האפליקציה מאפשרת צפייה בתמונות לפי משימות, כשלכל תמונה ניתן לעשות "לייק" או לשתף אותה.

 

פעילות "איפה תרצו שיפריעו לכם" של "המירוץ למיליון" כללה שני חלקים - החלק הראשון הוא הפעילות עצמה, במהלכה כותבים הגולשים איפה הם ירצו שספרינג יפתיעו אותם בהפסקה אקזוטית מפנקת. אל הזוכים בפעילות הגיע צוות של ספרינג להפתיע אותם במקום הנבחר - במשרד, במוסך, בכיתה, וכו'.

החלק השני כלל גלריית וידאו של כל המקומות בהם צולמו הוזכים המופתעים, ועלה אף הוא כטאב בעמוד הפייסבוק של המירוץ למיליון.

 

פעילות "מפת ההפסקות" של "המירוץ למיליון" הינה פעילות בה בוחרים הגולשים מדינה בה הם ביקרו, ושולחים תמונה שלהם ותאריך מאותו ביקור. גלריית התמונות של הגולשים מוצגת על גבי מפה אינטאקטיבית ובגלרייה המציגה את כל תמונות הגולשים לפי יעדים בעולם ולפי תאריכי הנסיעה.

 

אפליקציית הטיפים Move With Groove של רד ודביר מאפשרת לגולש לרשום טיפ קצר - מהו ה-Move המקורי שלו - כשהגולש שרשם את הטיפ הכי מוצלח יזכה בפרס מתנת רשת ונתוני החסות לאפליקציה, Axe.

 

האפליקצייה "הסיפור שלי" הינה אפליקציה שעיקרה הוא פרסום סיפורים אנונימיים של גולשים, כאשר הסיפורים מוצגים בגלרייה המעוצבת כלוח מודעות.
לכל סיפור ניתן להגיב ולבצע LIKE. בנוסף, מומחי התוכנית מגיבים אף הם לסיפורי הגולשים.
בעמודים נוספים באפליקציה ניתן לקרוא ולהגיב למאמרי המומחים. וכמו כן לבצע חיפוש לסיפורים של גולשים ולמאמרים של מומחים.

 

במהלך שידור העונה הראשונה של התוכנית X-Factor, הוצבו בקניונים ברחבי הארץ עמדות "תא קולי" - בהן ניתן להקליט שירים מתוך מבחר שירי קריוקי, כאשר בתום ההקלטה מקבל המקליט דיסק עם הוידאו שלו.

בנוסף לדיסק המכיל את הוידאו, הוידאו גם מפורסם ביו-טיוב ובפייסבוק, כך שמקליטי השיר יכולים לשתף אותו עם חבריהם. בגלריית הוידאוים, שעלתה לאתר רשת, לעמוד הפייסבוק של X-Factor ולעמוד ייעודי למובייל באפליקציית רשת, ניתן לראות את כל קטעי הוידאו השונים, לשתף אותם, לעשות להם לייק ולסנן קטעי וידאו לפי חיפוש חופשי.

מערכת הניהול מאפשרת ללקוח לצפות בכל קטעי הוידאו שעלו לגלרייה, לחפש קטעי וידאו לפי שמות ותאריכים, לייצא את כל קטעי הוידאו לקובץ אקסל, ולסמן קטעי וידאו פוגעניים כ"לא פעילים", כך שגולשים לא יוכלו להחשף אליהם בגלרייה ולשתפם.