עיצוב ופיתוח אפליקציית פאזל "שכונה" לפייסבוק ולמובייל 

עבור סדרת הטלוויזיה "שכונה" של חברת HOT - עיצבה ופיתחה סלאש אפליקציית טריוויה ייחודית המיועדת לצופי הסדרה.

מטרת המשתמש באפליקציה היא לגלות את כל חלקי הפאזל המופיעים בה, באמצעות מענה נכון על שאלות הטריוויה.

בכל יום מ-10 הימים בהם עלתה האפליקציה, ניתן לגלות חלק אחד בלבד מהפאזל, כאשר ביום העשירי ניתן לגלות את כולם.

ברגע הלחיצה על כפתור "הצג את החידה", מוצג לפני המשתמש וידאו קצר ומתחתיו שאלה הנוגעת לאותו הקטע. במידה והמשתמש ענה נכונה, הוא מובל לטופס רישום שלאחריו מוצג לפניו החלק בפאזל אותו הצליח לחשוף. בכל כניסה לאפליקציה, רואה המשתמש כמה חלקי פאזל הוא הצליח לחשוף עד כה.

 

מסך האפליקציה הראשי במובייל

 

מסך הפאזל במובייל

 

מסך השאלה בפייסבוק

 

 

חגיגת 10 שנים ל-HOT VOD

במלאת עשר שנים לשירות ה-VOD של HOT, עלו HOT בקמפיין לרגל חגיגת העשור. עבור אותו קמפיין, עיצבנו ופיתחנו אפליקציית Web בה יכולים הגולשים לבחור את הרגעים האהובים עליהם מכל הסדרות ששודרו ב-VOD בכל הזמנים. באפליקציה יכלו הגולשים לבחור את הפתיח האהוב, הדמות האהובה, הצמד האהוב, המשפחה האהובה, הדמות המצחיקה, וכו'.

 

 

עיצוב ופיתוח אפיליקציית גלריית תמונות - "מותק של יומולדת"

אפליקציית תמונות שעוצבה ופותחה ע"י סלאש עבור HOT, אשר עלתה לעמוד הפייסבוק HOT V.O.D young. באפליקציה התבקשו הגולשים להעלות תמונות של ילדיהם בצירוף תאריך הלידה של ילדיהם, כאשר לילדים הזוכים שנבחרו ע"י HOT הובטח להשתתף בקליפ מיוחד בתוכנית הטלוויזיה "מותק של יומולדת עם שי ורועי".
כל הורה יכול להעלות תמונה של הילד שלו הן על ידי העלאת תמונה מהמחשב והן על ידי בחירת תמונה מאחד מאלבומי הפייסבוק שלו. בנוסף, מכילה האפליקציה גם את גלריית כל התמונות שהעלו הגולשים, אליה יכולים כלל הגולשים להכנס, לראות תמונות ולשתף תמונות.
ללקוח ניתנה גישה למערכת ניהול מתקדמת, המאפשרת לראות את כל התמונות שהעלו הגולשים לפי תאריכים ואת הפרטים שהשאיר כל גולש בטופס. בנוסף, מאפשרת מערכת הניהול לייצא את כל המידע לקובץ אקסל ולסנן תמונות לא ראויות כך שלא יוצגו בגלרייה.