עבור חלק מתוכניות הזכיינית "רשת 13", פיתחנו מגוון של אפליקציות Web שונות מסוג סקרים, משחקונים שונים והגרלות.

להלן חלק מאותן האפליקציות:

 

באפליקציית בחירת השירים של The Voice, הממותגת תחת נותני החסות פרטנר, יכלו הגולשים לבחור את השירים שהיו רוצים שמתמודדי העונה יבצעו בתוכנית.

מערכת ניהול ייעודית איפשרה ללקוח לקבל סטטיסטיקה ונתוני הצבעות על בחירות הגולשים השונות.

 

במשחק "מסלול ה-X" אשר פותח ע"י סלאש פיתוח אפליקציות עבור רשת 13, יכולים להשפיע הגולשים על הופעת המתמודדים בתכנית חצי הגמר. הגולשים נכנסים לאתר רשת, בוחרים עבור כל מועמד שיר וסגנון לבוש, ובתכנית חצי הגמר ישיר המועמד את השיר שקיבל הכי הרבה הצבעות כשהוא לובש את המלתחה שנבחרה לו ע"י מרבית הגולשים.

בממשק המשתמש עובר הגולש בין המועמדים, כאשר לכל מועמד ניתן לדפדף בין סגנונות לבוש שונים ולבחור את סגנון הלבוש הרצוי. בנוסף, עבור כל מועמד מוצגים שני שירים, והגולש יכול לבחור את השיר שהוא היה רוצה לראות את המועמד מבצע בהופעתו. בסוף התהליך נדרש הגולש למלא את פרטיו, במידה והוא רוצה להיות מועמד לזכיה בפרס המוצע בפעילות.

לרשות הלקוח עומדת מערכת ניהול בה הוא יכול לקבל את המידע של כל המשחקים השונים שביצעו הגולשים - הכוללים את הבחירות שביצעו עבור כל מועמד ואת פרטיהם האישיים שמילאו בטופס. התוצאות מוצגות גם בצורת גרפים, המסכמים את כמות ההצבעות בכל יום ואת סיכום בחירות הגולשים למועמדים השונים. בנוסף, ניתן לערוך את כל מאפייני המשחק דרך מערכת הניהול - תמונות סגנונות הלבוש של המועמדים, תמונות המועמדים, שמות השירים, הבאנר שמוצג במשחק, וכו'.

 

בעמוד הפעילות של "מנה חמה", שהוצג באתר רשת ובאפליקציה, יכלו להשתתף הגולשים כדי להכנס להגרלה ולזכות בפרסים.

על המוצרים השונים של מנה חמה הוטבעו קודים עבור הפעילות, אותם יכלו הגולשים להקליד, לענות על שאלה בנוגע לתוכנית "הישרדות", להכניס את פרטיהם האישיים - ובמידה והקוד הינו אכן קוד תקין של מוצר שרכשו, ובמידה וענו נכון על השאלה - הם נכנסים להגרלה של זכיה בפרסים.

 

סקר "בנק הפועלים" שעלה לאתר רשת ולאפליקציה, מבקש מהגולשים לענות על מספר שאלות בנוגע להתנהלותם הכללית, ולמלא פרטים דמוגרפיים שונים. גולש שסיים לענות על הסקר יכול להכניס את פרטיו האישיים, ולהיות מועמד לזכייה בפרס.

 

"הזוג המושלם" - אפליקציית ההשקה של "המירוץ למיליון" באמצעותה המשתמש יכול למצוא את בן הזוג המושלם לנצח איתו את המירוץ, באמצעות הפייסבוק. האפליקציה משתמשת בניתוח החברויות ואינטרקציות שונות בין המשתמש לחבריו ברשת החברתית, על מנת למצוא את בן הזוג המושלם. בין המשתתפים שמילאו את פרטיהם באפליקציה הוגרלה טיסה לאירופה.

 

הפעילות "איפה הספרינג שלי?" הינה משחק אינטראקטיבי של התוכנית "המירוץ למיליון - עונה 2" ושל נותני החסות ספרינג.
כשילוב של תוכן מהמירוץ למיליון ושל אלמנטים הקשורים לספרינג, עיצבנו ופיתחנו משחק קליל וכייפי שמטרתו היא מציאת בקבוקים של ספרינג במדינות בהם נמצאים מתמודדי התוכנית. בכל שבוע, שלב אחר נפתח לגולשים - של המדינה אליה הגיעו מתמודדי המירוץ. הזוכה בחופשה זוגית בתאילנד, יהיה זה שימצא את מירב הבקבוקים בכל שלב, בזמן הקצר ביותר.

 

בפעילות "הרולטה של פייב", המשתמש מסובב רולטה אשר עוצרת על פרס. לאחר מכן עליו לענות על שאלת ידע בנוגע לתוכנית "אקס פקטור", ואם ענה נכון - יהיה מועמד לזכייה באותו פרס, לאחר מילוי טופס עם פרטיו האישיים.