עם השקת המותג פיוזטי בארץ, פיתחו "סלאש פיתוח אפליקציות" פעילות עבור החברה המרכזית, בעלת אותו מותג, בה מתבקש הגולש לדפדף בסגנון "טינדר" בין תמונות, ולקבוע האם מדובר בתמונה חדשנית - New Look - או לא.

הפעילות התבססה על אפליקציית Web, לדסקטופ ולמובייל, במהלכו יכל הגולש להרשם ולהתחיל במשחק. כמו כן כללה הפעילות מידע נוסף על המותג, עמודי טקסט, אפשרות לשליחת קופון למייל, עמוד וידאו, ועוד.

הפעילות תורגמה גם לשפה הערבית, לשם הנגשתה לקהל דובר ערבית.

לצד האפליקציה הוקמה מערכת ניהול לשם ניהול הפעילות השוטף. קבלת מידע על משתמשים ועל משחקים, ביצוע סינון וחיתוכים, ייצוא המידע, עדכון מידע עבור האפליקציה, ועוד.

 

מסך האפליקציה הראשי

 

מסך המשחק

 

מסך שליחת קופון למייל

 

הפעילות בדסקטופ

 

הפעילות בערבית