פיתוח לומדה - אתגר התנ"ך העולמי

ב: פיתוח אפליקציות, פיתוח אפליקציות Web, משחקי טריוויה

כחלק ממיזם אשר הוצע ע"י חברת "למידה בעולם החדש" למשרד החינוך, פיתחנו לומדה המכילה משימות וחידות לכיתות בית ספר יסודי, בנושא ספר התנ"ך אותו הם לומדים.

המשחק מתבצע כך שכל כיתה מתחלקת ל-6 קבוצות. כל קבוצה מצלמת את עצמה ומעבירה את שמות חבריה למתפעל הלומדה - כך שתמונת הקבוצה ושמות התלמידים יוצגו בעמוד הכיתה של הלומדה עצמה. במהלך כל שיעור, נכנסים התלמידים או המורה ללינק ייחודי של אותה הכיתה, בו כל קבוצה יכולה להקליד את הצפנים שלה. את החידות יקבלו הקבוצות מהמורה בתחילת השיעור, וכל קבוצה צריכה לפעול בשיתוף פעולה על מנת להגיע לצופן. קבוצה שהגיעה לצופן מקלידה אותו בלומדה - אם צדקה, תקבל ניקוד. אם טעתה, תוכל להמשיך לנסות למצוא את הצופן ולחזור ללומדה ברגע שתהיה להם תשובה חדשה.

הלומדה פעלה באופן מסונכרן בין כל הכיתות בשכבה - ברגע שכיתה אחת פתרה את כל הצפנים, הכיתות המקבילות מיד מקבלות על כך חיווי. ואותה כיתה צריכה להמתין ששאר הכיתות יפצחו גם הם את כל הצפנים, על מנת לסגור את השער של אותו שיעור (בינתיים, יכולה לכיתה לענות על שאלת הבונוס).

מערכת ניהול שנבנתה לטובת הלקוח, מאפשרת לו לנהל כל פעילות ברמה של כל בית ספר - לקבוע מידע על בית הספר, על השכבה המשתתפת בלומדה, על כל כיתה באותה שכבה, על הקבוצות השונות, ואת החידות והצפנים שכל קבוצה בכל כיתה תפתור בכל שלב. בנוסף, ניתן לקבל חיווי לגבי תשובות הקבוצות השונות, לבצע סינונים שונים ולהוריד את המידע לקבצי Excel.

 

עמוד הכיתה הראשי

 

פופאפ הכנסת צופן

 

פופאפ טעות

 

פופאפ הצלחה

 

פופאפ הצלחה כיתתית

 

פופאפ שאלת בונוס

 

הצלחה בשאלת הבונוס

 

פופאפ פיצוח שכבתי

 

פופאפ פיצוח כל האתגר ע"י כל השכבה

 

מערכת הניהול

 

עריכת תכנים במערכת הניהול