פיתוח אפליקציית הטיסה החברתית של UP

ב: פיתוח אפליקציות, פיתוח אפליקציות Web, התממשקות לרשתות חברתיות

במסגרת השקת המותג החדש מבית אל-על - UP - הוקם עמוד הפייסבוק של UP, לו "סלאש פיתוח אפליקציות" פיתחה את אפליקציית הטיסה החברתית ואת טאב שירות הלקוחות, בעבור משרד יחסי הציבור של אל-על - שלום תל-אביב.

באפליקציית "הטיסה החברתית" יכולים הגולשים לפתוח קבוצת חברים איתם ירצו לטוס לאחד מ-5 יעדים. מחירו של כרטיס טיסה עבור כל חבר בקבוצה הזוכה בתחרות יהיה תלוי בכמות החברים שאישרו את הגעתם לאותה הטיסה, כאשר המחירים זולים משמעותית ממחירי טיסה רגילים - למשל, מחיר כרטיס טיסה לברלין עבור 3 חברים הוא 85$, ועבור 10 חברים הוא 49$.

מנהל קבוצה יכול לבחור את החברים איתם ירצה לטוס ואת היעד אליו תטוס הקבוצה. חברי הקבוצה שיקבלו הזמנה דרך האפליקציה, נדרשים לאשר את השתתפותם או לדחות אותה. במידה וחבר דחה את השתתפותו, מנהל הקבוצה יכול להחליפו בחבר אחר.

בנוסף לאפליקציית "הטיסה החברתית", פיתח הצוות של סלאש גם את טאב שירות הלקוחות לעמוד הפייסבוק של UP, בו יכולים גולשים לשלוח את פרטיהם בצירוף טקסט פנייה וקובץ של מסמך או תמונה.

הן אפליקציית "הטיסה החברתית" והן טאב שירות הלקוחות פותחו כאפליקציה מותאמת לדסקטופ וכאפליקציה מותאמת למובייל. לשם ניהול האפליקציות ולשם קבלת סטטיסטיקת שימוש באפליקציה, קיבל הלקוח מערכת ניהול פרטנית ומקיפה המאפשרת לו לצפות בקבוצות ובחברי הקבוצות שנפתחו באפליקציה, לקבל חיווים בצורת גרף של יעדי הטיסות הנבחרים, סטטוס אישורי השתתפות של הגולשים, וכמות קבוצות שנפתחה בכל יום. בנוסף, יכול להקוח באמצעות מערכת הניהול לערוך את פרטי המייל שנשלח בטאב שירות הלקוחות.

 

מסך האפליקציה הראשי

 

מסך בחירת היעד

 

מסך בחירת חברים

 

מסך פרטי הטיסה

 

מסך פרטי הטיסה, לאחר אישורם של חברי הקבוצה

 

האפליקציה בפייסבוק - מסך הזמנת חברים

 

מערכת ניהול האפליקציה

 

מערכת ניהול האפליקציה

 

מערכת ניהול האפליקציה