אתר של חברת לוריאל ישראל, המרכז מוצרים, כתבות טיפים וסלונים הקשורים לשוק המקצועי של לוריאל.
אפליקציית Web למכשירי מובייל, בה הגולש עורך "התערבות" עם חבריו בו הוא מציב לעצמו אתגר. במידה ונכשל באתגר - הוא יתרום לעמותה לבחירתו. במידה והצליח - חבריו יתרמו.
הקמת אתר וורדפרס - מגזין HOT המכיל בלוג כתבות אודות סדרות המקור והרכש של HOT.
אפליקציית Web בה גולשים יכולים לצבור נקודות ולזכות בפרסים לאחר רכישת סל מוצרים ממגוון מותגי "קוקה-קולה" באתר "שופרסל אונליין".
אפליקציית Web למכשירי מובייל ומחשבים שולחניים, המאפשרת לגולש למקם אלמנטים שונים על הדמויות מתוכנית הטלויזיה "זה המצב" - ולייצר תמונה אותה ניתן לשתף ברשתות החברתיות השונות.
פיתוח אפליקציות טריוויה קצרה עבור חברת "קוקה-קולה".
פיתוח אתר השקה לפרויקט המגורים היוקרתי "אלקטרה על הים".
פיתוח האפליקציה "צרצרפיס 2016" של מפעל הפיס לפייסבוק ולמובייל. האפליקציה הינה תחרות סיפורים קצרצרים המוגבלים ל-140 תווים, הנושאת פרסים יקרי ערך.
אפליקציית טריוויה Second Screen, בה יכולים הגולשים לענות על שאלות טריוויה במקביל ובסנכרון מלא לתוכנית "המירוץ למיליון" המשודרת על המסך.
פיתוח מספר אפליקציות WEB עבור העונה החמישית של "המירוץ למיליון" מבית "רשת".
פיתוח רכיב להטמעה באתר אינטרנט או עמוד נחיתה, ההופך את האתר לנגיש עבור בעלי מוגבלויות.
הקמת האתר "נגיש פלוס", להנגשת אתרי אינטרנט בישראל באמצעות הטמעת רכיב נגישות לאתר.
אפיון, עיצוב ופיתוח אפליקציית Native ל-iOS ול-Android - אפליקציית ילדים בה ניתן לצפות בקטעי וידאו שונים, לפי קטגוריות.
אפליקציה להורדה מה-App Store ומ-Google Play, בה מייצר המשתמש סרטון אישי בו הוא מופיע בפתיח הסדרה "זגורי אימפריה".
עמודי Web לאתר Nana 10 בה יכולות הגולשות לשתף עצות לקראת לידה וחוויות מהרגעים הראשונים של התינוק
פיתוח אפליקציות Web מותאמות לדסקטופ ולמובייל לתוכנית "הישרדות" של רשת
אפליקציית מחולל וידאו, בה בוחר הגולש תמונה, מלל ומספר קטעי וידאו ומקבל וידאו ברכת שנה טובה אותו הוא יכול לשלוח לחבריו.
פיתוח האפליקציה "צרצרפיס 2015" של מפעל הפיס לפייסבוק ולמובייל. האפליקציה הינה תחרות סיפורים קצרצרים המוגבלים ל-140 תווים, הנושאת פרסים יקרי ערך.
פיתוח אפליקציות לעונה השניה של X-Factor - משחק הצבעות בזמן אמת "הביצוע הזוהר", ופעילויות באתר ובמובייל - "הצצה לפרק הבא" ו"X עד הבית".
פיתוח אפליקציות "המירוץ למיליון - עונה 4" עבור רשת. אפליקציית שיתוף תמונות ואפליקציית טריוויה, לדפדפני דסקטופ ולדפדפני סמארטפונים.
אפליקציה המחוללת וידאו אישי עבור כל גולש, עם תמונות מחשבון הפייסבוק שלו - ומציגה לו את תוצאות הניסוי שלו, עם אפשרות לשתף את הניסוי לחברים בפייסבוק, במייל ובוואטסאפ.
פיתוח אפליקציית הצבעות לשידורים החיים של The Voice. האפליקציה מאפשרת למשתמש להצביע בשידור חי למתמודד המועדף עליו.
פיתוח אפליקציה לשידורי הדו קרב של התוכנית The voice מבית רשת. האפליקציה מאפשרת לצופים לבחור בזמן אמת במתמודד שלדעתם אמור לזכות בדו קרב.
HOT Connect הינו אתר המציג מידע על סדרות המקור של HOT, אשר נשאב בצורה אוטומטית וחכמה מרשתות חברתיות שונות - פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב.
באפליקציה "משפחה אימפריה" מקלידים גולשים את שם משפחתם, ותוך מספר שניות הם מקבלים תמונות מוכנות להורדה של שם המשפחה שלהם מחליף את משפחת "זגורי" בלוגו של סדרת הטלויזיה "זגורי אימפריה".
פיתוח האפליקציה "צרצרפיס 2014" של מפעל הפיס לפייסבוק ולמובייל. האפליקציה הינה תחרות סיפורים קצרצרים המוגבלים ל-140 תווים, הנושאת פרסים יקרי ערך.
במלאת 10 שנים לשירות ה-VOD של הוט, הקמנו אפליקציה בה יכולים הגולשים לבחור את הרגעים האהובים עליהם מכל סדרות ה-VOD ששודרו בכל הזמנים.
פיתוח אפליקציה ליום העצמאות, המאפשרת לגולשים לשלוח טיפים לחבריהם בנושא עצמאות כלכלית.
פיתוח אפליקציית פייסבוק עבור חברת הוט, המאפשרת לגולש ליצור מם ייחודי משלו מתוך מבחר הממים באפליקציה, תוך שימוש בממשק מתקדם ליצירת ממים.
פיתוח אפליקציית פייסבוק ומובייל בה יכול הגולש לשלוח בחינם מארזים מהודרים המכילים חטיפי פסק-זמן לחבר, מכר או בן משפחה.
פיתוח אפליקציית טריוויה בסגנון "איש תלוי" עבור העונה הראשונה של "משחקי השף" מבית "רשת". האפליקציה כללה שאלות שונות הבוחנות את הידע הכללי של הגולשים על אוכל וטעמים.
אפליקציית פייסבוק ומובייל עבור נערות, לרגל השקת הדאודורנט החדש של Careline "נושם+ For Girls". האפליקציה מאפשרת לגולשות להעלות סרטון ריקוד משלהן, לצפות בגלריית הריקודים שהועלו, לשתף סרטונים ולבצע להם "לייק".
פיתוח אפליקציה ייעודית לאייפון ולאנדרואיד, בה יכולים המשתמשים לשלוח לחבריהם חידות או לנחש את החידות שקיבלו מחבריהם, לפי הגדרות שמתקבלות באפליקציה.
פיתוח אפליקציית טריוויה עבור עונה ראשונה של "משחקי השף" מבית "רשת". האפליקציה מציגה תמונות של מנות מגוונות כאשר הגולש אמור לזהות את המנה הבריאה ביותר.
פיתוח אפליקציית מתכונים עבור רשת, לעונה הראשונה של "משחקי השף". האפליקציה מספקת פלטפורמה מתקדמת להעלאת מתכונים, הכוללת בנוסף למתכון עצמו גם את סוג המנה, פרטים ותמונה של מעלה המתכון.
אפליקציית פייסבוק בה יכול גולש להזמין מספר חברים לטיסה משותפת, ובהתאם לכמות החברים שיאשרו הגעתם לטיסה כך מחיר כרטיס הטיסה עבור כל חבר יהיה נמוך יותר.
אפליקציית טיפים, בה רושם הגולש טקסט קצר - מהו ה-Move המקורי שלו. ניתן לראות את הטיפים שכתבו כל הגולשים, ולבצע לייק או להגיב לאותו טיפ, כאשר ביצוע פעולת הלייק או התגובה יפורסמו בפרופיל הפייסבוק של הגולש המבצע.
פיתוח גלרייה לאתר רשת, לפייסבוק ולאפליקציית רשת לסלולר, המציגה את קטעי וידאו של קריוקי אשר הוקלטו בעמדות "תא קולי" בקניונים ברחבי הארץ.
אפליקציה המאפשרת לגולש להעלות תמונה מאלבום פייסבוק, מהמחשב או באמצעות אינסטגרם לגלריית תמונות. הגלריה מציגה את התמונות השונות ומאפשרת לבצע לייק לכל אחת מהן.
משחק הצבעות לתוכנית הריאלטי X Factor, בו מצביעים הגולשים בזמן אמת - בסלולר, בפייסבוק ובאתר רשת - למועמדים בתוכנית, תוך כדי הופעתם על המסך בזמן שידור כל פרק.
ממשק גלריות רספונסיביות, בשילוב מערכת ניהול להוספת גלריות חדשות ועריכת תמונות בכל גלרייה, שנבנתה עבור רשת לתוכנית X Factor.
מערכת פנימית עבור אנשי מוקד המכירות של Orange, המאפשרת להם לקבל מידע אודות החבילות העדכניות ולהצליב מספר מסלולים על מנת לקבל מידע עבור ההצלבה הכולל את ההטבות והמחיר הסופי לאחר הנחה.
פיתוח אפליקציה עבור פעילות נושאת פרסים, במהלכה מעלים גולשים קטעי וידאו של עצמם וחבריהם רוקדים לצלילי שיר ה"שיק שק שוק". האפליקציה פותחה עבור הפלטפורמות פייסבוק, אייפון ואנדרואיד, בשפה העברית והערבית.
חידון שבו צריכים לנחש הגולשים בכל שבוע מי יהיו המובילים והמנצחים בפרק הבא של המירוץ למיליון. האפליקציה פותחה עבור מגוון פלטפורמות - דסקטופ, אייפון, אנדרואיד וטאבלטים.
מערכת משחקי טריוויה לפייסבוק שנבנתה עבור HOT, באמצעותה ניתן להעלות טריוויה בנושא מסויים בצורה פשוטה ולצרף אותה כטאב לעמוד פייסבוק.
אפליקציית גלרייה בעמוד הפייסבוק HOT V.O.D young, אליה מעלים הגולשים תמונות של ילדיהם מהמחשב או מחשבון הפייסבוק שלהם, כשהזוכים יופיעו בקליפ התוכנית "מותק של יומולדת עם שי ורועי".
פיתוח האפליקציה "The Voice בסביבה", בה יכול הגולש ליצור מיקס של וידאו ואודיו מתוך מאגר קטעי וידאו וסאונד של מתמודדי העונה השנייה של The Voice.
אפליקציה לפייסבוק, לאייפון, לאנדרואיד ולטאבלטים, אשר מתגמלת גולשים בפרסים שונים עבור צפייה בסרטוני פרסומת.
פיתוח אתר "הקול שיודע" - בלוג וידאו שנבנה עבור The Voice ונותני החסות דוריטוס.
פיתוח אפליקציית דסקטופ ואפליקציה סלולרית לשלב האודישנים של התוכנית The Voice - אפליקציה שפעילה באופן רציף בזמן שידור התוכנית, ומסונכרנת למתרחש על המסך בזמן אמת.
עיצוב ופיתוח אפליקציית הפייסבוק "הסיפור שלנו 2", לבחירת סופר הטיסה לשנת 2012 ע"י הגולשים. האפליקציה הכילה סיפורים אותם כתבו נוסעי אל על, כאשר כל סופר התמודד על התואר הנכסף "סופר הטיסה לשנת 2012".
פיתוח אפליקציית פייסבוק עבור Orange, בה יכולים הגולשים להעלות או לצייר ציור לתערוכת ציורי המשפחה. בעבור כל ציור יתרמו Orange ביחד עם ארגון לתת ארוחת חג למשפחה נזקקת.
עיצוב ופיתוח של מערכת דרכה ניתן להעלות ולערוך סקרי טקסט או תמונה, למכשירי אייפון ואנדרואיד. לכל סקר שאלה ועד 40 תשובות אפשריות, כאשר כל גולש יכול להשיב פעם אחת לשאלה ולהשאיר את פרטיו האישיים על מנת שיהיה מועמד לזכייה.
פיתוח אפליקציית פייסבוק ואפליקציית מובייל - "צרצרפיס", תחרות הסיפורים הקצרצרים של מפעל הפיס - לשנת 2012.
עיצוב ופיתוח אתר Orange Voice - תחרות שירה של עובדי Orange לשנת 2012, במהלכה יכולים גולשים להצביע למועמד המועדף עליהם. שלושת המקומות הראשונים, שייבחרו לפי שיקול השופטים ולפי כמות ההצבעות שקיבלו, יופיעו במסגרת שבוע ההופעות של Orange ויזכו בפרסים.
פיתוח משחק טריוויה בזמן אמת, לפייסבוק ולמובייל, עבור תוכנית הטלוויזיה "משאבת הכסף", ופיתוח משחק טריוויה נוסף, גם הוא לפייסבוק ולמובייל, לפעילות שבין התוכניות.
פיתוח אפליקציית פייסבוק ואפליקציה סלולרית מקבילה, לשלב הדו קרב של התוכנית The Voice.
עיקר משחק האפליקציה פועל בזמן שידור התוכנית עצמה - כאשר הגולשים, ביחד עם המנטורים בתוכנית, בוחרים את המועמד המועדף עליהם בדו קרב המשודר על המסך. 
אפליקציית "הסיפור שלי", שנבתנה עבור תוכנית הטלוויזיה "הסיפור", מאפשרת לגולשים לכתוב באופן אנונימי סיפור אישי מחייהם. לסיפורים, המוצגים בצורת פתקים על לוח מודעות, יכולים להגיב גולשים אחרים ואנשי מקצוע שהם מומחי התוכנית.
גלריית תמונות שבה מוצגים מגוון המוצרים של הדיוטי פרי הנמכרים במטוסי אל על. הגלרייה מוטמעת בעמוד הפייסבוק של אל על.
עיצוב ופיתוח משחקון לאתר של רשת, עבור התוכנית "המירוץ למיליון" בשיתוף עם "ספרינג".
מטרת המשחק היא למצוא כמה שיותר בקבוקי ספרינג, בזמן הקצר ביותר, בארצות בהם נמצאים מתמודדי המירוץ למיליון. גולש שימצא את מירב הבקבוקים בזמן הקצר ביותר יזכה בטיסה לתאילנד. 
משחק HTML5 לאייפון ולאייפד, המבוסס על המשחק הידוע והמוכר "Space Invaders", בו השחקן נע על ציר אופקי עם חללית, ועליו לפגוע בחלליות אויבות המתקרבות לכיוונו.
פעילות הקיץ של קוקה קולה לשנת 2011 - אפליקציית פייסבוק בה יכולים הגולשים לבחור את ההטבה המועדפת עליהם, כשבכל שבוע זוכים אלפי גולשים בשלוש ההטבות הנבחרות. 
פיתוח ועיצוב אפליקציית פייסבוק לראש השנה, בה מעצבים הגולשים ברכה אישית - המכילה טקסטים, אייקונים, רקעים ואלמנטים הקשורים לחג - ושולחים את הברכה לאחד מחבריהם.
פיתוח אפליקציית פייסבוק המאפשרת לגולש לעצב גלויית שנה טובה ולכתוב בה הקדשה אישית. הגלויה המעוצבת, ביחד עם הקדשה, תישלח בדואר לכתובת שיבחר הגולש - והנמען ייקבל לתיבת הדואר שלו את הגלויה. 
עיצוב ופיתוח אפליקציית פייסבוק - "אשת השנה שלי" - אפליקציה שעלתה ליום בודד, ביום האשה הבינלאומי. באפליקציה בחרה הגולשת את אחת מחברותייה שאותה היא מחשיבה ל"אשת השנה" שלה, והעניקה לה שובר מתנה לקבלת ערכת טיפוח באחד מסניפי סופר פארם.
אפליקציית פייסבוק בה מטרת הגולש היא לבחור את מועמדי התוכנית The Voice שהוא מעריך כי יעלו לשלבים הבאים, ולתת לכל אחד מהם את הפידבק האישי שלו.
פיתוח אפליקציית פייסבוק ואפליקציית יו-טיוב עבור הפרוייקט "מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי לשנת 2010.
אפליקציית שולחן עבודה של דיאט קוקה-קולה, המציגה מדי יום טיפים לחיים בריאים בריאים ונכונים, בשעות ביום שנבחרו ע"י המשתמש, בליווי אנימציה קצרה. 
אפליקציית פייסבוק, היושבת בעמוד הפייסבוק של תכנית הטלוויזיה "המיוחדת", בה עונה הגולש על סדרת שאלות ובהתאם לתשובותיו מקבל תוצאה - מיהו החוקר מסדרת הטלוויזיה שהכי דומה לו.
אפליקציית פייסבוק שעיצבנו ופיתחנו עבור האתר "פלייליסט" לדירוג שירים ישראלים. האפליקציה מכילה שאלות טריוויה בנושא מוזיקה ישראלית, כשניתן לראות בה דירוג של חברים שלי ששיחקו באפליקציה ואת מובילי האפליקציה.
ארבע סוגי אפליקציות שונות שנבנו עבור אולם התצוגה של נוקיה, המציגות מידע על מכשירי נוקיה השונים - תמונות, וידאו, תכונות המכשירים, טיפים למכשירים, התממשקות לסימולטור נוקיה והתממשקות למכשיר הסלולרי המחובר לעמדה.
פיתוח ממשק web לעיצוב אישי של פחית קוקה-קולה, באמצעות שילוב אלמנטים גרפיים, טקסטים, צבעים, תמונות אישיות ואפקטים. במהלך תקופת המבצע, מדי שעה כ-200 מעצבי הפחיות הראשונים זכו לשלוח את הפחית ליקירהם - האפליקציה היתה שולחת את קבצי התוויות לבית דפוס, התווית היתה מודפסת על פחית קוקה-קולה, וזו היתה נשלחת לכתובת שהזין הגולש.
עיצוב ופיתוח פעילות פייסבוק לתוכנית "המירוץ למיליון" בשיתוף עם נותני החסות - ספרינג.
עיצוב ופיתוח פעילות בעמוד הפייסבוק של "החיים זה לא הכל". בפעילות עונה כל גולש על מספר שאלות - ולפי תשובותיו הוא מקבל מענה לשאלה "איזו דמות אני מסדרת הטלוויזיה החיים זה לא הכל".
עיצוב ופיתוח אפליקציית פייסבוק עבור התוכנית "משפחה חורגת". במהלך האפליקציה עונה הגולש על סדרה של שאלות, כשלאחריהן הוא רואה וידאו עם עצה מאלון גל, המתאימה לתשובות שענה.
אפליקציית פייסבוק שמציגה לגולש מי הם החברים שעשו לו הכי הרבה לייק, תייגו אותו בהכי הרבה תמונות, והגיבו לו הכי הרבה פעמים.
עיצוב ופיתוח משחק טריוויה בן שלושה שלבים, כשכל שלב נחשף לגולשים מדי שבוע. הזוכה הוא זה שענה על שאלות כל השלבים בזמן המהיר ביותר.
עיצוב ופיתוח טאבים עבור עמוד הפייסבוק של המירוץ למיליון.
משחק הפייסבוק של הונדה, בו צריך הגולש לזהות את סוג האופנוע לפי האזנה בלבד לקול המנוע שהוא מפיק.
מערכת סטטיסטיקה לאפליקציות פייסבוק שסלאש מספקת ללקוח במסגרת העבודה של פיתוח אפליקציית פייסבוק. 
המערכת מאפשרת לקבלת חיווי פשוט ונוח בזמן אמת של כמות הכניסות לאפליקציה, פילוח הגולשים לפי מין, גיל, מיקום, סטטיסטיקה על שעות וימי גלישה בולטים באפליקציה, ועוד.
מערכת ניהול תכנים ורשומות מידע לאפליקציות ולאתרים, המותאמת בצורה ייעודית לאופי הפרוייקט ולצרכי הלקוח.
פיתוח משחק הקלפים לשחקן יחיד - Freecell - בפלאש.
פיתוח אפליקציית פייסבוק ואפליקציית מובייל עבור תחרות הסיפורים הקצרצרים של מפעל הפיס - "צרצרפיס" - לשנת 2011.
פיתוח משחק casual לפייסבוק, שמטרתו היא להשלים טבעות באמצעות התאמת צבעים וצורות בזמן המהיר ביותר.
מיניסייט של קוקה קולה וילג' - כפר נופש לצעירים בחוף אכזיב. מטרתו של המיניסייט היא למשוך צעירים להרשם לכפר הנופש ולפעילויות הקיימות בו, באמצעות שילוב של קטעי וידאו, גלריית תמונות, מפה אינטראקטיבית ושידור וידאו ישיר מהמקום.
פיתוח אתר פלאש עבור הצלם אורן יזרעאל, המציג גלרייה של עבודותיו, מידע עליו ועל פרסומים שונים בעיתונות.
פיתוח ממשק web ליצירה נוחה ופשוטה של כרטיסים מגנטיים, באמצעות הכנסת טקסטים, תמונות ואלמנטים גרפיים שונים לכרטיס.
המשחק "הקמת עסק" הינו משחק ילדים חינוכי, שמטרתו להקנות לילדים את ערך הכסף באמצעות סימולציה של הקמת וניהול עסק של מסעדת שקשוקה.
משחק "הגלידריה" הינו משחק ילדים חינוכי שמטרתו לימוד פעולות חשבון פשוטות לצד מתן ערכים של שימוש נבון בכסף.
משחק זכרון, במהלכו צריך השחקן להתאים זוגות לפי צבעים. כשהצבעים מתחילים להיות מוסתרים, צריך השחקן לזכור אותם בסדר הנכון על מנת להצליח.
Orange דרושים הוא חלק מאתר Orange, והוא מורכב ממספר עמודים דרכם יכול הגולש לשלוח קורות חיים למשרה בה הוא מעוניין.
מערכת ניהול מתקדמת של עובדים, מוצרים, לקוחות והזמנות מוצרים.
פיתוח אתר הבית של Womanity ישראל, המאפשר לגולשות באמצעות חיבור לפרופיל הפייסבוק שלהן להצטרף לשרשרת הנשים של האתר ולקבל דוגמית של הבושם במתנה.
פיתוח ייעודי של הבלוג של מיכל וקסמן - תוצרת בית. הבלוג מכיל כתבות בנושא תזונה, מתכונים, ביקורות והמלצות על ספריה של מיכל.
פיתוח ייעודי של מפת איזור מנשה עבור עובדי תשתית באיזור.
המפה מספקת אפשרויות ניווט מתקדמות, ביחד עם אפשרויות סימון, הוספה, מחיקה ועריכה של שרטוטי תשתיות שונים.
פיתוח אתר Timeframe - פרוייקט ייחודי של שני הצלמים אורן יזרעאל ודניאל צ'טציק. באתר מוצגות עבודות של שני הצלמים כגלריית פלאש, ומידע על הפרוייקט המשותף שלהם.
אתר הבית של קאדילק ישראל, המכיל שתי מצגות פלאש עבור שני דגמי רכב של קאדילק - CTS ו-STS.
אתר הבית של חברת עיצובי התכשיטים, Di Modolo. לחברה שם עולמי של איכות ויוקרה, והיא בעלת עשרות סניפים ברחבי העולם.
האתר מכיל מידע על החברה וסניפיה, על המעצב דינו מודולו, כתבות על החברה וגלריות של התכשיטים השונים.
פיתוח אתר תיק העבודות של משרד האינטראקטיב Alter-Active.
פיתוח אתר האינטרנט של חברת האינטראקטיב "גורימי בע"מ".
פיתוח אתר הפלאש של "קניון שרונים", המכיל מידע על הקניון, על החנויות, וקטעי וידאו.
מערכת חכמה לניהול באנרים של אופיר טורס - עם אפשרות לשנות את היעדים והמחירים שמופיעים בבאנרים בצורה פשוטה.