קוקה קולה סאמר לאב

ליבת פעילות הקיץ של קוקה קולה לשנת 2011, Coca Cola Summer Love, היתה אפליקציית פייסבוק אותה פיתחה סלאש בעבודה שוטפת מול משרד הפרסום אידיאולוג'יק וחברת הקד"מ פרומרקט.
 
האפליקציה עצמה איפשרה לגולשים בגילאי 16-18 להצביע מדי שבוע לכ-3 הטבות - בימים ראשון, שלישי וחמישי. בכל הצבעה נתבקשו הגולשים לבחור אילו ממהטבות הם מעדיפים - המבורגר בבורגראנץ' או כנפיים? סרט אקשן או סרט אימה? טיסה ללונדון או טיסה לפריז? ומדי שבוע, הוגרלו זוכים בין המשתתפים שבחרו בחוויה המועדפת על רוב הגולשים.
 
הפיתוח עצמו התבצע הן לפעילות האונליין והן לפעילויות האופליין. לכל פעילות קיבל גולש שובר עם ברקוד ייחודי. הברקוד היה נסרק בכניסה לאירוע, וכך נותן חיווי כי הגולש השתמש בהטבה שקיבל - ובנוסף - התבצע פרסום בפרופיל הפייסבוק של הגולש בהתאם להטבה, למשל "נכנסתי עכשיו לללונה פארק". באירועים עצמם, היו המשתתפים מצולמים, ובאמצעות שימוש בטכנולוגיה של זיהוי פנים - נעשה זיהוי של פרופיל הפייסבוק שלהם, ושוב - בוצע פרסום על קיר הפייסבוק שלהם, נוסח "עליתי עכשיו על הגלגל הענק".
 

אפליקציית "קוקה קולה Summer Love" - עמוד ההצבעה



אפליקציית "קוקה קולה Summer Love" - תאריכון פעילויות



אפליקציית "קוקה קולה Summer Love" - עמוד וידאו



אפליקציית "קוקה קולה Summer Love" - הצבעה לאירוע הסיום



תוכנת סריקת ברקוד הקופונים בכניסה לאירועים