פיתוח פעילויות טריוויה לקוקה-קולה - אפליקציית Web למובייל

לרגל משחקי ה"יורו" 2016 בצרפת, ועבור פעילות הקיץ של BBB, פיתחנו עבור "החברה המרכזית למשקאות קלים", המייצרת ומשווקת את מותגי קוקה-קולה בארץ, משחקי טריוויה נושאי פרסים.

פעילות "קוקה-קולה יורו" התנהלה בשיתוף פעולה עם רשתות הסופרמרקטים "שופרסל", "ויקטורי", "רמי לוי" ו"קינג סטור". בכניסה לפעילות, על המשתמש להזין את תאריך קניית מארז פחיות "קוקה קולה" וכן לצרף את צילום הקבלה לאימות. לאחר מכן מוצגים למשתמש שתי שאלות על פרטים שונים הקשורים למשקה הקולה, כשעליו לענות עליהן בזמן הקצר ביותר. בכל שבוע זוכה אחד המשתתפים בפרס יקר ערך.

פעילות הקיץ הנתהלה בשיתוף פעולה עם רשת המזון "BBB". בהזמנת ארוחה בה רכש הצרכן ממוצרי קוקה-קולה, הוא קיבל קוד השתתפות, איתו יכל להשתתף באופן חד פעמי באפליקציית הטריוויה ולענות על שאלות. המשתתפים שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר זכו בחופשה בלונדון.

 

 

 

פעילות "קוקה קולה יורו"

 

 

פעילות קיץ BBB

 


מערכת הניהול