במסגרת כל פרוייקט שאנו בסלאש פיתוח אפליקציות מבצעים, אנחנו מספקים ללקוח מערכת ניהול לשליטה בתכני הפרוייקט - בין אם זה אתר, אפליקציה, עמוד נחיתה, משחקון, או כל פרוייקט אחר.

מערכת הניהול שאנו מספקים הינה מערכת המתאימה באופן מלא ומוחלט לאפיון הפרוייקט הספיציפי, ולדרישותיו הספיציות של הלקוח - השדות, התכנים, אפשרויות החיפוש, ניהול הרשאות המשתמשים - כולם נבנים בצורה ייעודית בכל פרוייקט ופרוייקט.

מטרת השימוש במערכת הניהול היא שליטה בתכני האתר או האפליקציה, קבלת חיווי סטטיסטי של כניסות לאתר או לאפליקציה, וקבלת חיווי פרטני של שימוש הגולשים באפליקציה עצמה.

להלן מספר דוגמאות לעבודות שביצענו בתחום זה:

 

מערכת פנימית עבור אנשי מוקד המכירות של Orange, המאפשרת להם לקבל מידע אודות החבילות העדכניות ולהצליב מספר מסלולים על מנת לקבל מידע עבור ההצלבה הכולל את ההטבות והמחיר הסופי לאחר הנחה.
מערכת סטטיסטיקה לאפליקציות פייסבוק שסלאש מספקת ללקוח במסגרת העבודה של פיתוח אפליקציית פייסבוק. 
המערכת מאפשרת לקבלת חיווי פשוט ונוח בזמן אמת של כמות הכניסות לאפליקציה, פילוח הגולשים לפי מין, גיל, מיקום, סטטיסטיקה על שעות וימי גלישה בולטים באפליקציה, ועוד.
מערכת ניהול תכנים ורשומות מידע לאפליקציות ולאתרים, המותאמת בצורה ייעודית לאופי הפרוייקט ולצרכי הלקוח.
מערכת ניהול מתקדמת של עובדים, מוצרים, לקוחות והזמנות מוצרים.
פיתוח ייעודי של מפת איזור מנשה עבור עובדי תשתית באיזור.
המפה מספקת אפשרויות ניווט מתקדמות, ביחד עם אפשרויות סימון, הוספה, מחיקה ועריכה של שרטוטי תשתיות שונים.
מערכת חכמה לניהול באנרים של אופיר טורס - עם אפשרות לשנות את היעדים והמחירים שמופיעים בבאנרים בצורה פשוטה.